Electronic Arts is op dit moment bezig met het ontwikkelen van de MMO (Massively Multiplayer Online) racegame die exclusief op de PC verkrijgbaar zal zijn. De game is volgende maand in zijn BETAfase. De release voor Need for Speed: World Online zal voor Japan in de zomer zijn en voor ons winter 2009/2010.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.