Vind jij Tiësto ook zo cool? Denk jij dat je het beter kunt dan Armin van Buuren? In 2009 komt Activision-Blizzard na Guitar hero nu met DJ hero. In deze game speel je met een draaitafel waarmee je kunt scratchen en sample knoppen kunt indrukken. Veel meer is nog niet bekend over de game, CEO Robert Kotick heeft in ieder geval gezegd dat de game in 2009 zal verschijnen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.