Enkele maanden geleden deed het gerucht de ronde dat Neversoft niet langer meer Tony Hawk Games zal maken. Joel Jewett (Founder Neversoft) heeft dit gerucht bevestigd, de volgende Tony Hawk game zal niet langer onder het bedrijf vallen. De geruchten gaan dat bedrijf Robomodo verdere Tony Hawk delen onder handen zal nemen. Dit is echter nog niet officieel bevestigd.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.