De Nintendo DSi is in Japan nog niet zolang te krijgen, maar is er op dit moment al meer dan 1 miljoen keer verkocht. Dit betekend dat de Nintendo DS in totaal al meer dan 24 miljoen keer is verkocht in het land van de rijzende zon. Een nieuwe record voor Nintendo, want de NDS is daarmee de best verkochte handheld ooit.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.