Er is een nieuw filmpje van The Sims 3 uitgekomen. Wellicht een aantal herkenningspunten van Sims 2, maar dan wel in een nieuw jasje gestoken. Wat zou jij maken? Je ziet een aantal frisse koppies en en stukje van het CAS (Create a Sim). Maar ook krijg je een stukje van de binnen en buitenkant van de bouwstijl te zien. Je auto kun je ook een eigen ‘style’ geven…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.