Ontwikkelaar Namco Bandai komt in februari 2009 met een nieuwe Retro Game Challenge –> Retro Game Challenge 2.In dit vervolg op RGC, zijn oudere titels verzameld voor de Nintendo DS en vormen samen een verhaal.Als je wilt weten wélke old school games zijn verzameld voor deze game, klik dan even verder.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.