ABC kwam in 2005 met de serie Grey’s anatomy, de serie speelt zich af in een ziekenhuis en bleek al snel een enorme hit te zijn. Miljoenen mensen volgen elke week de verhalen van Meredith en haar collega’s voor de buis. Veel details zijn nog niet vrijgegeven maar Ubisoft wil in 2009 dat er een Grey’s anatomy spel naar de DS komt. De game werd uitgelekt door Entertainment Software Rating Board.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.