Masahiro Sakurai, directeur van Wii U & Nintendo 3DS heeft een nieuwe screenshot vrijgegeven voor Super Smash Bros. Wii U & Nintendo 3DS op zijn Miiverse. Dankzij de nieuwe screenshot gaan nu geruchten van een single player campaign rond.
Uiteraard is dit maar een gerucht, want het andere gerucht is dat de game geen single player gampaign bevat. Enfin, hieronder de screenshot.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.