Weinig munitie, weinig wapens en veel te veel vijanden. Welk wapen hoop jij in ieder geval te vinden?
Diana: Shotgun! Geen moeilijke keuze. Ik vind de shotgun het beste wapen, zeker voor horror games. Meestal ligt je vijand in één knal neer en het spel wordt spannender, want je moet wel dichter bij je vijand in de buurt komen. Very dangerous!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.