Bij een aantal Resident Evil delen kun je kiezen of je met een man of een vrouw de horror ervaring tegemoet gaat. Waar kies jij voor?Diana: Ja, dan kies toch echt voor de lady. Bij Resident Evil 1 kun je ook meer items meenemen als je Jill Valentine bent. Een prettig voordeel. En ik hang wel graag de stoere chick uit.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.