Vanavond is er bekend gemaakt dat er 2 teams door zijn naar de play-offs. Het gaat om de Griekse Counter-Strike teams, er hadden zich 3 teams aangemeld, er waren maar 2 plaatsen vrij. De teams hebben het tegen elkaar opgenomen, maar helaas mocht het voor Guardians niet zo zijn. Ze verloren hun eerste match tegen Delinquent Habits Female en vanavond verloren ze van SP Gaming Female. De 2 teams die we wel in het 3e seizoen van de ESL tegen zullen komen zijn: – SP Gaming Female Delinquent Habits Female

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.