Al eerder hebben we je geïnformeerd over de nieuwtjes rondom de game Killer is Dead. Vandaag heeft Kadokawa Games enGrashopper Manufacture nieuws naar buiten gebracht over de muziek in deze game.De band Jesse and The BONEZ zullen hun muzikale bijdrage leveren. 2 nummers genaamd Bossman en Acces Violation zullen prominent te horen zijn. Check de officiële website van deze band op http://thebonez.com/

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.