Voor dag 9 beantwoorden we de vraag #9: Wat is je favoriete wapen skin? In Guild Wars 2 bestaan er veel verschillende wapen skins. Welke wapen skin vindt jij het mooist?

Svenja: Ik vind de Aether boog een hele mooie wapen skin.

Isabel: Mijn favoriete wapen skin is Staff is die van de Phantom set. Alleen deze staff is peper duur en ik spaar er al heel lang voor.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.