Enkele dagen na Amerika, op 31 mei, kunnen we Fuse in de Europese winkels verwachten. Om onbekende redenen is het spel uitgesteld, want we hoopten eigenlijk op een release in maart.Fuse is de eerste game van de ontwikkelaar Insomniac. Nu werd het spel enkele jaren geleden al aangekondigd als Overstrike, maar hij gaat nu eindelijk verschijnen als Fuse, voor de PlayStation 3 en Xbox 360.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.