Destiny, de nieuwe game van voormalig Halo-ontwikkelaar Bungie, verschijnt niet meer dit jaar. De sociale MMO-first-person-shooter wordt dus doorgeschoven naar 2014. Erg? Op zich niet, als hij maar goed wordt!Activision is de uitgever van de game, waar inmiddels hard aan gewerkt wordt in Seattle. Destiny verschijnt nog wel op ‘oude’ consoles, namelijk PlayStation 3 en Xbox 360. Hieronder kun je, met dank aan IGN, zien wat je ongeveer kunt verwachten van de game:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.