Geregistreerd: zo jul 01 2012, 01:09 Woonplaats: Eindhoven berichten: 14
Dag mensen,
ik ben Mark, ook wel bekend als Deejay en kom uit Eindhoven. Ben 29 jaar oud en ik game al sinds jong af aan. Ik speel praktisch alles maar heb een voorkeur voor FPS en RPGs.
Anyway, ik zou het leuk vinden om eens wat nieuwe mensen te vinden die ook op Steam spelen. Het is lastig om Nederlandse gamers te vinden op Steam. Maar kan ook aan mij liggen Hoe dan ook... misschien dat we eens een keer een potje (of potjes, natuurlijk ) samen kunnen spelen.
M'n ID is http://steamcommunity.com/id/markdj voor de geïnteresseerden.
Voor de rest werk ik doorgaans in een computerwinkel. Vroeger als verkoper, maar tegenwoordig wat meer achter de schermen.
Geregistreerd: ma aug 15 2011, 11:40 Woonplaats: Delft berichten: 115
Hoihoi, welkom hier! Mijn steam is geloof ik Aradia1985! Zit er eigenlijk alleen niet echt meer op... ben helemaal verslaafd aan diablo3 dus daar gaan mn vrije uurtjes naartoe hahaha. Maar zal in de toekomst heus wel weer op steam te vinden zijn
Geregistreerd: ma aug 15 2011, 11:40 Woonplaats: Delft berichten: 115
haha ik zal wel ff opzoeken dan hoe of wat. weet ook niet helemaal zeker wat mn steam naam was....
Op diablo mag je me best toevoegen hoor! Ik zit vaak met vrienden (als ze online zijn) maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar. en doe ook zo nu en dan public games M'n Battle tag is Aradia#2882