Ik zal me even voorstellen, Ik ben Louise Raijer 21 jaar uit Rhenen. Mijn nickname op jullie site is: Hunter. Vreemd genoeg was deze nog niet bezet (?). Je schiet 1x met een pijl en boog (IRL) en je "vrienden" noemen je meteen Hunter. Ach mij hoor je niet klagen, hihi.
Het begon eens in een ver verleden met het lenen van een N64 van een vriend die des tijd op vakantie ging. Al snel was ik in de ban van games. De E-plaza (gamestore) was een van mijn vaste uitjes op de zaterdag. Welke games waren nieuw? Welke games wou ik graag hebben? Maar ik kreeg nog geen zakgeld... Ik zag mijn kans, mijn verjaardag kwam er snel weer aan. Met al het verjaardagsgeld zou ik de nieuwe Xbox kopen met de game LOTR - The Two Towers. En met succes! Sinds dien ben ik niet meer te stoppen!
Ik volg momenteel de opleiding allround DTP, hiervoor grafisch vormgeven (en daar voor verpleegkunde, maar na het eerste jaar al gestopt). Ik loop 5 dagen in de week stage bij Van Es Home in Amerongen. 13 Juli is de laatste dag en dan kan de zomerpret beginnen.
Dingen waar ik echt van hou: - Op de bank met een grote bak thee en een dekentje een zwijm film kijken. - Photoshop - Lezen - Schrijven (- tekenen) - Fotografie - Heerlijk dagdromen - Het klinkt misschien een beetje lui, maar ik hou van slapen! At last but not least: Gamen!
Mijn favoriete games zijn...oh jeetje. Nu ik er over na denk dat dat er best een hoop. World of Warcraft, Diablo III, Dragon Age, Fable, Star Wars The Force Unleashed, Pokémon, The Sims, Hatchi (mobile App), Zelda, Portal, Rift, Starwars the Old Republic en League of Legends En dat was het wel zo'n beetje. Ik hou ervan om nieuwe dingen uit te proberen. Voor je rest, ja... weet ik niet veel te vertellen
Geregistreerd: zo mrt 30 2008, 05:02 Woonplaats: Groningen berichten: 1482
Hoooi!
Welkom Hunter! Ik heb in WoW een Hunter Al ben ik daar 'on a break' Leuk dat je jezelf voorstelt, lekker uitgebreid, vind ik leuk om te lezen Ik deel wel enkele hobby's die jij hebt