Ik vind dit forum helemaal top Female gaming is echt mijn ding Gamen is een grote hobby van mij
Alleen ik vind het zo jammer dat er weinig actie naar mijn mening is op dit forum?? Ik zie allemaal nieuwe onderwerpen van 2011 of ouders... Misschien meer reclame maken voor deze site?? Op beurzen misschien eens wat meer flyers uitdelen??
Geregistreerd: zo jun 08 2008, 04:29 Woonplaats: Groningen berichten: 1292
Forums op welke website dan ook (PU, World of Warcraft, valt het mij onder andere op) zijn de laatste tijd erg stil. De oorzaak weet ik niet maar mensen komen helaas niet meer zoveel naar het forum. Meestal word er alleen naar het nieuws gekeken, en daar worden eventueel comments bij geplaatst, hoewel dit ook niet erg veel gebeurd. De stats laten in elk geval zien dat de website op zich goed bezocht word, maar de forums blijven helaas wat stil.
Als je nieuwe topics aan wilt maken zul je zien dat mensen wel weer komen praten, misschien schrikt het ook af dat mensen threads geen bump willen geven, maar ook geen nieuwe topic durven maken.. Bij deze ben je van harte welkom om in elk geval nieuwe topics over ...'dingen' te starten!
Geregistreerd: wo apr 17 2013, 02:05 Woonplaats: Ede berichten: 31
Het viel mij ook al op dat het hier redelijk rustig is.. Ik leg de schuld bij Facebook en andere social media sites. :p Ik was/ben lid van een ander forum die ooit heel erg actief was. Er werd elke dag wel een nieuw topic aangemaakt. Tegenwoordig komt er niemand meer omdat alle leden elkaar op Facebook spreken (of gewoon irl).. Beetje jammer dat zoiets dan uitsterft.