Geregistreerd: do apr 03 2008, 08:15 Woonplaats: heerhugowaard berichten: 79
The Godfather.
Bléééh wat een pokke spel. Dat was het enige spel dat ik ooit puur had gekocht door de reviews. Bijna alle reviews op grote game sites prezen de game aan en aangezien ik van het genre houd had ik het gekocht. Wat een lachterje, de graphics waren poep, de gameplay was retarded echt een misbaksel van een game.
Toen kwam ik er niet alleen achter wat een kut game dat was maar ook dat de meeste zo niet bijna alle review sites gewoon hiele likken van uitgevers.. (behalve female gamers natuurlijk )
Maja dat was gewoon een pokke spel, misschien voor mensen die nog nooit gegamed hebben ofzo maar als je een tien jaar ouder spel als MAFIA gespeeld hebt wat er zelfs grafisch tien keer zo goed uit ziet dan was dat spel echt gewoon poep.
Geregistreerd: ma aug 15 2011, 11:40 Woonplaats: Delft berichten: 115
Vind je dat echt een miskooP?????? Ik absoluut niet, super tof spel. tuurlijk is het meer dan vervelend dat het nog niet helemaal lekker loopt op de servers en je niet altijd even makkelijk kunt inloggen, maar afgezien van dat is het toch een tof spel?
Geregistreerd: di aug 26 2008, 04:48 Woonplaats: Ermelo berichten: 432
Aradia schreef ...
Vind je dat echt een miskooP?????? Ik absoluut niet, super tof spel. tuurlijk is het meer dan vervelend dat het nog niet helemaal lekker loopt op de servers en je niet altijd even makkelijk kunt inloggen, maar afgezien van dat is het toch een tof spel?
Het spel is enorm kort, maar eenmaal in Inferno als barbarian... je kan gewoon helemaal niks. Tanken lukt niet aangezien er geen healers zijn en jezelf up houden gaat ook niet aangezien je te snel dood bent. Dan heb je uiteraard de "champions" die enorm anti-melee zijn waar je al helemaal niet in de buurt hoeft te komen. Het is gewoon een beetje rondjes lopen en wachten tot de ranged de mobs dood zodat je iets kunt oprapen
Vind het best wel een miskoop helaas door die reden.