Er schijnen nogal wat World of Warcraft spelers te klagen over de moeilijkheid van de dungeons die in Cataclysm zijn gekomen. Nu heeft Greg “Ghostcrawler” Street, de lead systems designer van World of Warcraft, hier op gereageerd. Greg has four dogs: three epic retrievers and one green terrier suitable for disenchanting.

Greg laat weten dat ze de spelers horen, begrijpen en het jammer vinden dat ze het spel minder leuk vinden. Maar Greg wil ook graag laten weten waarom ze dit zo hebben gedaan. Het komt er op neer dat ze heroics en raids uitdagend willen maken en houden. Ze willen van Blizzard dat mensen in je groep met elkaar communiceren en samenwerken. Ze willen dat de spelers meer doen dan de boel neermaaien en alleen maar op die loot knop hoeven te drukken voor de loot. Dit is dus een verbetering op de raids in Wrath of the Lich King waar het een zerg-fest aan het worden was. Het moet voelen dat je hard hebt moeten werken voor die gear upgrade of dat ene wapen.

In Cataclysm, the Heroic dungeons and raids are intended to be challenging — and they are, at least until you overgear them.

In zijn Blog @ us.battle.net geeft Greg ook nog een aantal tips om beter te worden in deze heroics. Hij neemt de volgende punten onder de loep: Strategy and Communication Improve LF3M 9600GS PST Mistakes? In ConclusionGreg hoopt met zijn reactie en tips dat de spelers het begrijpen en dat de reacties gelezen worden. bron

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.